att drömma fel

Vaknade upp.
Gick snabbt igenom nattens drömmar i huvudet
som jag alltid gör
innan jag glömmer dem.
Idag kanske det hade vatt bättre att glömma dem.
Det var fint.
Det är ganska fult nu.
När jag tänker efter.

usch

jag sätter punkt för sista raden.


Idag.
sol utanför fönstret, vad är det egentligen med den svenska sommarn?
Hålla lite hoppträning i eftermiddag. Kul. Hoppas Blitzen kommer igång fort så jag själv kan sitta på ryggen sedan.
Sedan stan.
Fixa och trixa med Rebecka.
Det blir fint.
Ska köpa en kamera idag,
så jag kan dokumentera allt det fina som händer nu.
Det är viktigt -
att dokumentera det som är fint.



du kanske borde tänkt på konsekvensen mer än kicken, Idiot.
Vad kul att det gick vägen, du som varit så benägen, men vem är det som du tävlar emot?
Ja vad är det egentligen du vill ha o vem är det du vill verka som att va? ah du borde leva livet men du söker nånting annat Idiot.

:) Winnerbäck har kommit in mycket nu på senaste..
Bra terapi... Tack J.

Finns en låt för alla tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0