liviiiiing

Ännu en helg har passerat...
Det blev ändå väldigt lyckat.
Fredag med fina flickor och vin... sedan hampan i vanlig ordning.
Tyckte jag var vis och klok och allt det där och gick hem vid 01.
Men fick ändå snällt vakna vid 04 när sovplats ville has.
Man ställer ju upp.
Lördag.
Ja.
Haha.
Vi rullar tiden fram till tolv.
Möttes upp av en helpackad Yohan som vände kvällen
till att bli hellyckad.
Lite hampan.. lite PL... lite mat... och lite "utanförtivolihäng"...

Söndagen... då mår jag som jag förtjänar igen.
Jag har inte lärt mej på hela sommaren..
Inte för att vi har något att lära..
Man får lov att gilla livet..
och man får göra det på vilket sätt man vill.

Har ändå varit nyttig och spenderat hela dagen i stallet
ridit fina pållen
och coachat på tävling.
och dagen avslutades med de finaste två
så som en söndag bör avslutas.

Ja..
Och så börjar skolan imorgon.
Ska bli kul för en gångs skull.
Kanske för att jag har satt det lite i perspektiv
med tanke på att jag jobbat röven av mej på ICA hela sommaren
vilket jag aldrig mer vill vara med om.
Haha.


Josåattvahettedeee...
Jag som brukar ha så bra tankar att skriva om.


Veckan lär bjuda på tankar
och bli spännande
och allt det där.




En tanke är...

att vissa saker är märkliga.
En evighet av en sak...
kan ta en minut att glömma..
man kan glömmas..
och känna sej glömd
så himla snabbt.



resultatet av denna tanke blir

Living the dreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! Wooooooheeeuuuuuuuu!




och så helgens insikt

:
Omogenhet är återigen en egenskap som jag inte föredrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0