yeah!

Det slår ju aldrig fel.
Haha.

För det är ju så himla svårt att i Helsingborg sätta sej på en uteservering
och bara ta "en öl".
Det liksom går inte.

Blev ju stan igår.
Sedan lite middag på o´learys.
Och kanske två öl till.
Fick mersmak och tog kassarna
och min nya rosa kamera
och promenixade vidare till Docken.
Jag är mer än nöjd med detta ställe faktiskt.

Docken blev
Lite Yatzy och lite Torn-spelet
Lite nötter och nachos med svinstark salsa.
Timmarna gick fort
ölen likaså
Gratisöl
Sebbe & Live musik
dag blir liksom natt ganska fort
och vi beslutar lite hippt som happt
att ta bussen till Ättekulla
Får springa till bussen
så mina booooobies trillar ut. oj.
vi hann iallafall med.
Det blev Jimmy
och lite sånt
typ shot, röövin och öl.
lite sånt.

lyckades på en timme
slå sönder två glas
hälla rödvin över hela altangolvet
och knäcka sitsen på en soffa (fast det var mest Jonas)


vid 07.00 minns jag att jag slutade prata och stängde ögonen.
vid 09. typ.
minns jag att jag var tvungen att öppna ögonen
det var jobbigt.

Sedan blev det lite såndär härlig
bakishängdag
och Jonas jag och Linnea tog ett dopp i havet
det liftades lite
och så fick vi eget tillträde till poolområdet på en camping
området var egentligen stängt sedan igår
så där var vi
helt ensamma med en stor härlig pool
och fick ta hur mycket läsk vi ville
ur en stor svart sopsäck.
gratis.

och så bet en fågel jonas i hans stortå.






bra skit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0