btreality

Min krativitet har skjutit fart igen.
och denna gång har jag tillvaratagit den
för första gången på flera år
Det inhandlades akryl (istället för olja denna gång) i massvis
en duk som är nästan lika stor som jag
Jag placerade den på mitt stafli som jag så snabbt dammade av
och så började jag
På fri hand bara kom det
och det blir bra
Inte för att det är klart
inte på långa vägar
Men det blir faktiskt bra

Det blir bra!

Febern är borta nu.
Och jag har städat min lägenhet
jag har tvättat alla mina kläder, nästan
Jag har införskaffat skurmopp
Jag har liksom tagit tag i livet en grad
så som man borde göra ibland.



Imorgon är det tillbaks till jobb.
och lite tillbaks till verkligheten
men inte helt.
:)




det är lite som att hugga i sten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0