dumt!

Det är ju inte klokt så snabbt allt kan vända.
Den senaste veckan har vatt galen galen galen
och jag har funnit mej en ny vän, en kul sådan!
Min nya vän och jag ska fly fältet i helgen och göra en galen roadtrip och förtära
kanske lite eller mycket alkohol någon annanstans än hemma.
Som good old times, I like it.

Och igår..
Vad hände igår?
Vad är oddsen?
Haha.
Jag tror jag kolappsar.
Hamnpaviljongen
vi beställde in roséflaskor i ishinkar (!!)
god grekisk sallad
och kanske några onödiga öl.
slutade lite sent

och med tanke på att jag jobbar idag
och egentligen har en massa saker som jag behöver fixa
så kanske det var dumt.
men det var det värt


ciao bello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0