Halmstad

Jag fick ett sånt där underbart spontanryck igår och stack till Halmstad.
Halmstad var precis så som det var när man hängde där var och varannan helg på somrarna förr.
Det var läskigt mycket folk
Det blev läskigt mycket öl
Och så är såklart halva värnamo och lite till där.
Det är sådär trevligt och lite hemma..

Det var en ganska underlig kväll.
haha
som vanligt den senaste tiden känns det som.
Trevlig förfest innehållandes jag Karro och pojkarna.
Ute blev de stället bredvid Cafét va de nu heter...
Bord fyllda av Värnamofolk så det blev gott snack
Några fina öl
och en nyfunnen vän på toan.. en bög som tyckte jag var en typisk bögvän
Vet inte riktigt hur jag ska ta det
Han stod för killproblemen och jag fick många goda skratt, haha!
Vidare till Mårtensons för dans i hundra grader värma lokaler
dans dans dans
shot, öl ÖL!

Sen försvann en... och sen försvann två..
Den ena återfanns tackochlov idag på morgonen.
Haha, den andra vet ingen..
Eftersom min sovplats blev den ena av dom som försvann
så så spenderades min natt
på en 90 (max) madrass, två pers, på golvet
Det var sådär
och jag har väl sovit max en halvtimme.
Men det gör inget..
för Halmstad är Halmstad och det är lika med gottepåse...

Men nu ska jag nog lägga klackarna (conversen) på hyllan ett tag
Åtminstone till lördag.


Skepp o hoj´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0