jag gillar det

vet ni vet ni vet ni.
Att PL är bästa stället.
Och att livet är alldeles härligt
och att Småländskan är bästa dialekten
och att späää går hem överallt.
Och att livet är härligt
och att jag faktiskt hinner sova 6 timmar innan jobb imon
och att jag faktiskt bara jobbar fyra timmar
och att det är heeeeeeeeeeeeeeelt okej.

Och att Carro verkligen trillade över en sittandes tjej mitt på trottoaren
och att jag inte spenderat en krona.
och att öl smakar gott
och att jag har tre veckors gammal mjölk i kylskåpet.

Vet ni också att på lördag är det tjejfest
och att på fredag bjuds det på gallej
och att Halmstad är FF
och att jag inte vet riktigt  vad som händer?

Jag har lika roligt nykter
och jag tycker blyga människor är trötta
och att trötta människor som tycker farligt är verkligen farligt.
Farligt är spännande
och det kommer aldrig bli som förr.

Vet ni också att nu måste jag verkligen sova och att jag har ätit enbart en ciabatta idag.
och öl.





så kalorierna kom ändå.
Det gillar jag.


Och att Carro är så jävla kul
och att vi är på samma plats
och vi gör  vad vi vill



DET GILLAR JAG!









mest nervös är jag för när Du kommer hem....

Kommentarer
Postat av: carro

jaaaa vi är bäst! och jag har ont i svanskotan :P

2009-07-17 @ 15:48:36
Postat av: mia

åh snuttan. jag bli såå lycklig för dej att du ha carro där nere.. tummen upp för det. kram på dig!

2009-07-18 @ 13:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0