la helga.

Helgen kan bli sjukt bra.
Jag ska dricka öl till frukost både lördag och söndag.
Imorgon, fredag, ska jag dricka det till lunch. för jag slutar jobb elva.
Det kan bli hur bra som helst.
Fast jag vet att det BLIR hur bra som helst.


Lite Top Shop och Nova Lund imorgon för att hitta festutstyrslar.
Sedan är vi på det
Förhoppningsvis fin besök
och sedan smäller det booom booom
först ut är Miss Li.
Sedan kommer jag inte ihåg..
Johanna snackade något om att skriva ett helg schema.
Jag tror det är bäst.
Haha.


Kanske kör vi lite
galnare än någonsin


Jag är lite lycklig
föör många saker är bra nu. När kommer bakslaget som alla snackar om?
Sen har jag fått rida både tisdag och onsdag.
 Igår blev en långtur på en och en halv timme
i ösregn och med havsutsikt
kan inte bli fel
men det kan bli blött.
Hästen bockade och var glad, jag likaså.

Jag vaknade dock som ett kolli idag
med värk och svullna fötter
Träningsvärk i ben mage och rygg
och en muskelsträckning i ena axeln.
men det är det värt, jag är i fas ändå ;)


Livet är allt bra härligt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0