shut up

Sov gott inatt.
Drömde som tusan.
Om allt, om dej.
Vaknade.
Funderade ...

Det är som det aldrig varit
Det är som att någon raderat blankt.
Du har raderat blankt.

Jag gjorde rätt som inte litade..
För egentligen
Det finns ingen man kan lita på helt.
inte alls..
och aldrig igen. släppa efter.

Tomma ord tomma ord..
hela tiden tomma ord
så har det nog alltid varit.
när jag tänker efter..

Jag har inga tomma ord
Bara när jag inte själv kan kontrollera dom
och faktiskt
så hart jag inte haft några sådana stunder på ett bra tag nu
vad betyder det.



tomma ord.. tomma ord...
vem är du?
same same but different?



folk frågar konstiga frågor.
jag håller med.


var det liksom inte så speciellt, trots allt?


goodbye stranger           !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0