blä

gick hem tidigare från skolan i måndags,
sedan dess har jag legat i sängen.
Feber
frossa
svettningar
och mandlar stora som tennisbollar.
Det är inte alls kul faktiskt.

Och med tanke på att mandlarna är så stora
så har jag inte heller kunnat äta ens en smula mat
sen i måndagsmorse.

Superbra diet, min mage har inte vatt så här platt på länge
ha ha ha.

Mormor har dock vatt i värnamo
och kommer hem idag
så kära mor har packat ihop massa kräm
alvedon
halstabletter
mackor
osv
lite bortskämd får man väl bli när man e sjuk.

Enveten som jag är så lever jag enligt
alvedon håller febern borta
och det blir bättre med tiden
(har ingen bra erfarenhet av sjukhus och är där alldeles för ofta)
men är inte febern borta imorgon (5 dagen)
så får jag nog trotsa mitt åsnehuvud och åka upp.


Ännu en stillasittande lördag.
Kanske är bra
nu får jag min vita period
höhö






nu ska jag dö lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0