fredag

Åh, denna fredag har varit super.
Dels för att det var min första feberfria dag denna veckan
- och ingen feber har kommit tillbaks änsålänge! Den får inte göra det heller.
:)

Sen kravlade jag på mej halsduken för att skydda min bamsesvullna hals
och gick ut och andades frisk luft, också för första gången denna vecka,
mötte Carro och tog en fika uteserveringen i hamnen.
sol sol sol, men kallt.
Jag älskar hösten.
Fick dock inga kramar, bara lite petande.
men det förstår jag ju.
Inte vill man väl smittas heller.
Det fick man inte!

ha ha

Sen blev jag ganska jätte-mega trött
och gick hem och sussade lite i sängen
vaknade.
myste.
och så fick jag inspiration
och så målade jag i lite liiiite mer än fyra timmar, i sträck!
Lite mjölksyra i armen, liiiiite enformigt med mest färgen svart.
Men tavla 1 blev färdig, finally!
Och en tavla 2 har påbörjats, vilken är mindre och kommer bli roligare att göra.
Och så får jag måla turkost och gula och grått och rosa och grönt nu
...istället för svart menar jag.


Imorgon är det återigen lördag.
Jag satt hemma förra lördagen för att verka förståndig och
för att jag hade lite sjukdom på känn
och var lite fattig o sånt där.
Imon ska, borde, måste jag sitta hemma.
Men se jag vill inte.
man fick ju förfesten.
och man fick ju säga nej till alkoholen.
vi tar det imorgon.

Nu pekar klockan faktiskt på 02.57.
Dags att stänga ner!

adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0