hejdå...

man vill så gärna tro så gott
om människor man har tyckt om
jag vill
vill
vill
vill
tro att det inte är sant.
Jag nyper mej i armen
hoppas
hoppas
hoppas
att jag vaknar imorgon och märker att allt var en såndär hemsk mardröm.

Jag vet inte vad jag ska tro annars.
om det inte är en dröm.
jag fattar ingenting.

Får göra som min kära mor sa
"glömma allt"
"att jag förtjänar bättre"
jag gör väl det..
det gör väl alla, eller?


Ja, sanningen kommer jag aldrig få reda på.
Jag får väl bara gå och undra.
men det vill jag inte.
så nu släpper jag det
och låter den fjärde besvikelsen rinna av mej.

tar på mitt leende
som efter denna sommarn faktiskt inte är falskt
det finns ingen fasad
den är borta

och jag mår bra.
därför tror jag
att efter detta nedslag

så kommer jag tillbaka starkare än någonsin
=)










det spelar ingen roll längre, det gör ingen skillnad....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0