livet leker

Haha.
Sommaren -09 kommer förmodligen skrivas in i historieböckerna.
Finns det något som INTE hänt?
Det är mycket mest hela tiden
och jag gillar läget mest hela tiden faktiskt!

Ledig till söndag.
Det firade vi med ett par öl igår
Och lite Docken
Och lite kebab
så som det sej bör när det faktiskt är lilllördag ändån!

Ikväll blir det taccos
och så är det ju faktiskt torsdag.
Kanske en öl.
eller tre.
Sommaren är inte slut än!

JULI HELA ÅRET, LÖRDAG HELA VECKAN?
så var det väl? Eller?



Bakslagen känns inte så mycket längre
för det braiga ligger långt före!
Känner hat istället för något annat
och det är helt berättigat
haha! looser...
Även om man ångrar en lång period av sitt liv
som jag gör
så är det ingen idé att ödsla tid på
för det är så lätt att vara efterklok
och inse att det är så lätt att vara kär i kärleken
istället för i dej, idiot.
SÅ är det (tack Lasse) .
Jag har insett
jag har ångratt
jag har gråtit
jag har blitt lurad
jag har SKRATTAT
jag skrattar!
det är underbart!
Jag har stängt ett kapitel
och jag har valt bort ett liv från mitt
och tänker aldrig mer ta in igen
hejdå!





Nu- hästen
kanske mjuka upp träningsvärken som förbannat sej över min rygg och mage?
:) fint är det!




ses ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0