thankyou

Tro det eller ej, jag sitter fortfarande hemma i sängen
En lördag
klockan tio på kvällen
ingen partyblåsa på
och med en ask russin i min hand.
Haha.
Det börjar dock rycka i min sociala ven
och jag funderar på om jag ska hoppa in i duschen
och ansluta till de som har sin partyblåsa på already..
Jag får se, ingen brådska, natten är ju ung!

Igår blev det otippad fest
med otippat folk
köpenhamnare
konstigt
Mina principer fick sej en vass törn.
Men det skadar inte att vara öppen i sinnet
Man kan bli så förvånad över vad man ser
Blev en supertrevlig kväll som slutade på Hampan


Living the life väl?
Det fick man!

Fick också reda på en rolig sak igår
jag skrattade så jag grät
dom andra också
Det är så kul
med människor som gång på gång visar sin ointelligens
Och som totalt skämmer ut sej själva
haha, mej gör det inget.
jag får ju ett gratis skratt
och ett skratt förlänger livet!

Det är ganska uppenbart att man skäms om man säger upp kontakten med allt som har med det gamla att göra..
så även om det bara har med facebook att göra, haha!


Nästa helg blir det ev. Oslo!
Kan man så fick man, och fick man så gjorde man det!



Därför ska jag stoppa stenar i näsan imorgon...




Nej. Duschen nu, fan, det är ju lördag. Vad håller jag på med?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0